Sıkça Sorulan Sorular

Popüler Sorular

İade işlemini nasıl yapabilirim?

İade işlemleriniz için Kolay İade Merkezi'ne ulaşabilir ve basit adımlarla sürecinizi başlatabilirsiniz. İade paketlerinizi "Kolay İade Merkezi"nden aldığınız iade kodu ile ücret ödemeden hiçbir Yurtiçi Kargo şubelerine teslim edebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?
  • Siparişinizi tamamladıktan sonra, siparişinizin durumu onay bekliyor veya hazırlanıyor olarak gözüküyorsa müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek siparişinizi iptal ettirebilirsiniz.
  • Siparişiniz kargoya verildikten sonra sipariş iptali yapamamaktayız.
Siparişimi nasıl takip ederim?
  • Siparişinizin durumunu öğrenmek için:
  • Üye girişi yaptıktan sonra ilk adımda ana sayfada sağ üst köşede bulunan kullanıcı adınıza (Hesabım sekmesi), ardından açılan menüdeki "Siparişlerim" butonuna tıklayın.
  • Gelen sayfada durumunu sorgulamak istediğiniz siparişin karşısında bulunan "Görüntüle" butonuna tıklayın.
  • Açılan sayfada yer alan detaylarda, siparişinizin durumunu görebilirsiniz. Kargoya verilen siparişlerinizin kargo durum detaylarını öğrenmek için ise, sipariş detaylarında bulunan "Kargo Takip" butonuna tıklayın. Ayrıca, siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Gönderi Kodu"nuzla birlikte, ilgili kargo firmasıyla iletişime geçebilir veya web sitesini ziyaret ederek kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
  • Siparişiniz kargoya verildikten sonra sipariş iptali yapamamaktayız.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme yöntemimiz bulunmamaktadır.

Havale ile ödeme yapabilirmiyim?

Ödeme sayfasından Havale/EFT seçenegiyle rahatlıkla anlaşmalı banka hesaplarımıza havale yapabilirsiniz.

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Kredi Kartı, Debit Kart ödeme seçeneklerimiz mevcuttur. Havale yöntemi ile ödeme kabul edilmemektedir.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Anlaşmalı olduğumuz bankaların alt limit şartları doğrultusunda, kredi kartınızla taksitli işlem gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi kartıyla ödeme yapmak ne kadar güvenli?

Minimoda, müşterilerine güvenli bir alışveriş deneyimi yaşatmak için üst seviye güvenlik önlemleri uygulamaktadır. Minimoda, en üst seviye güvenlik önlemi olarak tasarlanan SSL Sertifikasına sahiptir.
Kredi kartı bilgileriniz siz onay vermediğiniz sürece kaydedilmez ve üçüncü kişiler tarafından görüntülenemez. Tüm kişisel bilgileriniz şifreleme yöntemi ile korunmakta ve güvenli bağlantı sağlanmaktadır.
3D Secure Sistemi ile Alışveriş
3D Secure internetten yapacağınız kredi ve banka kartı işlemleri için ek bir güvenlik sağlar.
Siparişinizin ödeme adımınızda yeni kart bilgilerinizi girdikten sonra 'Güvenli Ödeme' yazısının yanındaki kutucuğa tıklayınız.
Kaydettiğiniz banka bilgileriniz ile verilen siparişler tamamlanmadan önce bankaya kayıtlı GSM numarasına kod içeren bir SMS gönderilecektir.
Gönderilen kod ödeme adımından sonra gelen sayfadaki boş alana girilmelidir.
Ekranda belirtilen süre içinde boş alana kod girilmediğinde sipariş onaylanmayacaktır.

Kargo ücretleri nelerdir?

Teslimat adresine ve sipariş edilen ürün miktarına göre değişkenlik göstermektedir. Siparişinize ait kargo bedelini sepetinizden ve ödeme sayfanızdan kontrol edebilirsiniz.

Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz?

HepsiJET Kargo
Aras Kargo

Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizin güvenli bir şekilde size ulaşmasını sağlamak, en önem verdiğimiz sorumluluklarımızdan biridir:

  • Kargo firmasından paketinizi teslim alırken gönderide açılma, yırtılma, ezilme, ıslanma gibi bir sorun olup olmadığını kontrol edin.
  • Eğer paketiniz hasar görmüş ve içerisindeki ürün/ürünler eksik ise 7 gün içerisinde kargo firmanızdan hasar tespit tutanağı alarak firma yetkililerine durumu bildirin.
Siparişim ne kadar sürede kargoya verilir?

Siparişleriniz 24 saat içerisinde ilgili kargo firmalarına teslim edilmektedir.
Siparişinizde tedarik ürün/ler bulunması durumunda, kargoya verilme süresi değişkenlik gösterebilir.
Tahmini tedarik süresini, "Siparişlerim" menünüsünden görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Evet. Siparişinizi tamamladıktan sonra yapılacak olan teslimat adresi değişiklikleri için WhatsApp veya telefon destek hattı üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Hesap oluşturmak için ne yapmalıyım?

Web sitemize girdikten ya da mobil uygulamamızı indirdikten sonra 'Giriş Yap / Üye Ol' işlemlerini takip ederek kolaylıkla hesap oluşturabilirsiniz. Web sitemiz üzerinden hesap oluşturmak için: 1. Ana sayfamızda bulunan "Giriş Yap veya Üye Ol"a tıklayın. 2. Gelen sayfada "Hemen Üye Ol"a tıklayın. 3. E-posta adresinizi ya da telefon numaranızı girin. 4. İsminizi ve soyadınızı doldurun ve “Üye Ol”a tıklayın. Mobil uygulaması üzerinden hesap oluşturmak için: 1. Uygulamamızı indirdikten sonra “Hesabım”a tıklayın. 2. "Giriş Yap / Üye Ol"a tıklayın. 3. Gelen fayfada "Üye Ol"a tıklayın. 4. E-posta adresinizi ya da telefon numaranızı girin. 5. İsminizi ve soyadınızı doldurun ve “Üye Ol”a tıklayın. Giriş şifreniz size e-posta yoluyla gönerilecektir. Şifrenizi dilediğiniz zaman “Hesabım” alanındaki “Şifre Değiştir” sayfasından değiştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuğunuzda aşağıdaki işlemleri gerçekleştirerek kolayca yeni şifre talep edebilirsiniz: “Üye Girişi” sayfasında yer alan 'Şifremi Unuttum' butonunu tıklayın. Yeni oluşturulan şifre, size SMS olarak gönderilecektir. Yeni şifre ile giriş yaptıktan sonra dilerseniz şifrenizi değiştirebilirsiniz. Mobil uygulama üzerinden: Uygulamamızı indirdikten sonra “Hesabım”a tıklayın. "Giriş Yap / Üye Ol"a tıklayın. "Şifreni mi Unuttun?"a tıklayın. Hesabınıza kayıtlı E-posta veya Telefon bildinizi girerek "Link Gönder"e tıklayın. Gönderilen link üzerinden şifrenizi değiştirebilirsiniz.

İade işlemini nasıl yapabilirim?

İade işlemleriniz için Kolay İade Merkezi'ne ulaşabilir ve basit adımlarla sürecinizi başlatabilirsiniz. İade paketlerinizi "Kolay İade Merkezi"nden aldığınız iade kodu ile ücret ödemeden hiçbir Yurtiçi Kargo şubelerine teslim edebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?
  • Siparişinizi tamamladıktan sonra, siparişinizin durumu onay bekliyor veya hazırlanıyor olarak gözüküyorsa müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek siparişinizi iptal ettirebilirsiniz.
  • Siparişiniz kargoya verildikten sonra sipariş iptali yapamamaktayız.
Siparişimi nasıl takip ederim?
  • Siparişinizin durumunu öğrenmek için:
  • Üye girişi yaptıktan sonra ilk adımda ana sayfada sağ üst köşede bulunan kullanıcı adınıza (Hesabım sekmesi), ardından açılan menüdeki "Siparişlerim" butonuna tıklayın.
  • Gelen sayfada durumunu sorgulamak istediğiniz siparişin karşısında bulunan "Görüntüle" butonuna tıklayın.
  • Açılan sayfada yer alan detaylarda, siparişinizin durumunu görebilirsiniz. Kargoya verilen siparişlerinizin kargo durum detaylarını öğrenmek için ise, sipariş detaylarında bulunan "Kargo Takip" butonuna tıklayın. Ayrıca, siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Gönderi Kodu"nuzla birlikte, ilgili kargo firmasıyla iletişime geçebilir veya web sitesini ziyaret ederek kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
  • Siparişiniz kargoya verildikten sonra sipariş iptali yapamamaktayız.
Siparişim ne kadar sürede kargoya verilir?

Siparişleriniz 24 saat içerisinde ilgili kargo firmalarına teslim edilmektedir.
Siparişinizde tedarik ürün/ler bulunması durumunda, kargoya verilme süresi değişkenlik gösterebilir.
Tahmini tedarik süresini, "Siparişlerim" menünüsünden görüntüleyebilirsiniz.

Hesap oluşturmak için ne yapmalıyım?

Web sitemize girdikten ya da mobil uygulamamızı indirdikten sonra 'Giriş Yap / Üye Ol' işlemlerini takip ederek kolaylıkla hesap oluşturabilirsiniz.

Web sitemiz üzerinden hesap oluşturmak için:

1. Ana sayfamızda bulunan "Giriş Yap veya Üye Ol"a tıklayın.

2. Gelen sayfada "Hemen Üye Ol"a tıklayın.

3. E-posta adresinizi ya da telefon numaranızı girin.

4. İsminizi ve soyadınızı doldurun ve “Üye Ol”a tıklayın.

Mobil uygulaması üzerinden hesap oluşturmak için:

1. Uygulamamızı indirdikten sonra “Hesabım”a tıklayın.

2. "Giriş Yap / Üye Ol"a tıklayın.

3. Gelen fayfada "Üye Ol"a tıklayın.

4. E-posta adresinizi ya da telefon numaranızı girin.

5. İsminizi ve soyadınızı doldurun ve “Üye Ol”a tıklayın. Giriş şifreniz size e-posta yoluyla gönerilecektir. Şifrenizi dilediğiniz zaman “Hesabım” alanındaki “Şifre Değiştir” sayfasından değiştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuğunuzda aşağıdaki işlemleri gerçekleştirerek kolayca yeni şifre talep edebilirsiniz: “Üye Girişi” sayfasında yer alan 'Şifremi Unuttum' butonunu tıklayın.

Hesabınıza kayıtlı E-posta bildinizi girerek "Link Gönder"e tıklayın. Gönderilen link üzerinden şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Bize Ulaşın

Yardıma ihtiyacınız var mı?
Hemen bizi arayın!
0850 302 56 45

WhatsApp ile destek alın.
+90 530 946 56 45

E-posta ile destek alın!
[email protected]

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR